Tečaj za planinarskog vodiča A standarda – Malačka 2017

1.i 2.  travnja 2017. – vikend prvi

Dan prvi

Krećemo iz Gospića ujutro u 5:30. Nakon ugodne vožnje u Dom Malačka stižemo u 8:00.

Okupljene dočekuje i pozdravlja voditelj tečaja Željko Arnautović, te nas nakon toga upoznaje s vodičkom službom HPS-a, zakonskim aktima i standardima, s povijesti planinarstva i  planinarstvom općenito.

Držimo se dinamičkoga plana te u dopodnevnim satima odrađujemo planinarsku opremu.

Slijedi grah za ručak u ugodnom društvu planinara iz 8 planinarskih društava s juga.

Nakon ručka predavanje o psihologiji pojedinca i grupe te teren van doma i edukacija „Čvorovi“ i „Izrada šumskog gelendera“ Edukacija je potrajala do večere. Slijedi odmor i slijeganje dojmova prvog dana.

17761086_1507780782587900_8975075090471744499_o

Dan drugi

Ranojutarnje buđenje uz snažno jugo, no sunčano i toplo vrijeme pa smo se do ručka educirali u Domu o vođenju i kretanju u planini. (obilježje planina, višednevne ture, noćenje i kretanje u planini, orijentacija itd.)

Nakon obilnog i finog objeda koji nam pripremaju ugodni domaćini uputismo se opet na teren. Dosjetljivi instruktori pripremili su niz edukativnih „igrica“ (azimut 258* udaljenost 271 m … i sl.)

Umorni, ali zadovoljni upućujemo se put drage nam Like naše.

1. i 9. travnja 2017. –vikend drugi

Dan prvi

Po već ustaljenoj ruti ranojutarnje buđenje i put Kaštel Staroga.

Na cilj stižemo opet prvi iznenadivši čak i domaćina koji je došao sekundu prije nas.

Uz obavljanje jutarnjih rituala pijenja kave i čaja pogled nam privlače prekrasni Kašteli, otok Brač, Hvar, Split, Marjan i slični dijelovi dalmatinskog pejzaža.

Skuplja se ekipa te u 9:00 počinje predavanje na temu: „Opasnosti planinarenja“, „Prva pomoć“ uz praktične dijelove. Učili smo vrijedno sve do ručka. Nakon ručka, odmora nema, izlazi se na teren. Nakon predavanja o organizaciji izleta, tura i pohoda na terenu uvježbavamo vođenje, orijentaciju i izradu skloništa (bivka). U izradi skloništa ne iskazah se baš kao primjer dok je kolega Crnković prošao malo bolje. No, ubrzo se utješih finom i ukusnom večerom te ugodnim druženjem u Domu s ostalim sudionicima tečaja.

Dan drugi

Ustajanje ranom zorom i pravac predavanje sve do ručka. Nakon ručka izlazimo na teren, opet. Kolegica planinarka odlično je inscenirala ozljedu koju smo uspješno i organizirano sanirali podijelivši se u dvije skupine. Jedni su izradili improvizirana nosila dok su drugi sanirali ozljede i pripremali ozlijeđenu za transport. To smo vrhunski odradili i zadovoljno proanalizirali učinjeno s instruktorima.

Slijedi večera i druženje uz ugodnu ćakulu, primjedbe, pohvale i kritike jedni drugima.

Pozdravili smo se i fotografirali do izlaska na ispit jednog novog vikenda u Kaštelima

Martin Ilić

full store list for adidas yeezy 350 boost black yeezy boost adidas yeezy 350 boost low adidas yeezy 350 boost low a very detailed look at the adidas yeezy 350 boost low adidas yeezy 350 boost low release date adidas yeezy 350 boost low adidas yeezy boost 350 pirate black yeezy boost 350 pirate black release details adidas yeezy 350 boost more adidas yeezy boost 350s to release in 2016 adidas yeezy boost 350 complete release info greyorange yeezy boost 350 v2 adidas yeezy boost 350 v2 grey best photo upcoming adidas yeezy boost 350 moonrock adidas yeezy boost 350 v2 greywhite first look adidas yeezy boost 350 v2 steel greybeluga drops next month yeezy 350 boost moonrock adidas yeezy boost 350 turtle dove releasing infant sizes adidas yeezy 350 boost white