1.i 2.– vikend prvi

Dan prvi

Krećemo iz Gospića ujutro u 5:30. Nakon ugodne vožnje u Dom Malačka stižemo u 8:00.

Okupljene dočekuje i pozdravlja voditelj tečaja Željko Arnautović, te nas nakon toga upoznaje s vodičkom službom HPS-a, zakonskim aktima i standardima, s povijesti planinarstva i planinarstvom općenito.

Držimo se dinamičkoga plana te u dopodnevnim satima odrađujemo planinarsku opremu.

Slijedi grah za ručak u ugodnom društvu planinara iz 8 planinarskih društava s juga.

Nakon ručka predavanje o psihologiji pojedinca i grupe te teren van doma i edukacija „Čvorovi“ i „Izrada šumskog gelendera“ Edukacija je potrajala do večere. Slijedi odmor i slijeganje dojmova prvog dana.

17761086_1507780782587900_8975075090471744499_o

Dan drugi

Ranojutarnje buđenje uz snažno jugo, no sunčano i toplo vrijeme pa smo se do ručka educirali u Domu o vođenju i kretanju u planini (obilježje planina, višednevne ture, noćenje i kretanje u planini, orijentacija itd.)

Nakon obilnog i finog objeda koji nam pripremaju ugodni domaćini uputismo se opet na teren. Dosjetljivi instruktori pripremili su niz edukativnih „igrica“ (azimut 258* udaljenost 271 m … i sl.)

Umorni, ali zadovoljni upućujemo se put drage nam Like naše.

1. 8. i 9. travnja 2017.–vikend drugi

Dan prvi

Po već ustaljenoj ruti ranojutarnje buđenje i put Kaštel Staroga.

Na cilj stižemo opet prvi iznenadivši čak i domaćina koji je došao sekundu prije nas.

Uz obavljanje jutarnjih rituala pijenja kave i čaja pogled nam privlače prekrasni Kašteli, otok Brač, Hvar, Split, Marjan i slični dijelovi dalmatinskog pejzaža.

Skuplja se ekipa te u 9:00 počinje predavanje na temu: „Opasnosti planinarenja“, „Prva pomoć“ uz praktične dijelove.  Učili smo vrijedno sve do ručka.  Nakon ručka, odmora nema, izlazi se na teren. Nakon predavanja o organizaciji izleta, tura i pohoda na terenu uvježbavamo vođenje, orijentaciju i izradu skloništa (bivka).

U izradi skloništa ne iskazah se baš kao primjer dok je kolega Crnković prošao malo bolje. No, ubrzo se utješih finom i ukusnom večerom te ugodnim druženjem u Domu s ostalim sudionicima tečaja.

Dan drugi

Ustajanje ranom zorom i pravac predavanje sve do ručka. Nakon ručka izlazimo na teren, opet.

Kolegica planinarka odlično je inscenirala ozljedu koju smo uspješno i organizirano sanirali podijelivši se u dvije skupine. Jedni su izradili improvizirana nosila dok su drugi sanirali ozljede i pripremali ozlijeđenu za transport.