Devet članova PD Željezničar Gospić odlučilo se da osvoje vrhove Troglav i Konj dana 22.09. i 23.09.2018. godine. Ustali smo rano i krenuli u 4 ujutro prema našem odredištu te usput u Gračacu pokupili još jednog člana našeg društva. U Kninu smo stali na jutarnju kavu (da ne bi utrli stari običaj) te osvježeni i već dobro razbuđeni krenuli prema graničnom prijelazu Strmica i selu Sijaković gdje počinje naš uspon na Dinaru, vrh Troglav (1913). Uspon na Troglav je prošao bezbolno (kako za koga jer je bilo i padova na stražnjicu ha ha), nakon silaska puni energije odlučili smo se na turistički obilazak Buškog jezera i Eko sela Grabovica. Nakon obilaska odlazimo do mjesta Podhum gdje smo smješteni u SRC NK Kamešnica, tamo nas dočekuje pripremljen gulaš, zahvaljujemo domaćinima na gostoprimstvu i druženju (osobito gospodinu Željku Puđi).

Drugo jutro nakon kave i doručka, odlučujemo se ipak na promjenu plana te umjesto na vrh Cincar, penjemo se na Kamešnicu, vrh Konj (1852). Uspon je prošao u ugodnom druženju sa mladom ekipom iz Livna koji su nas kod Planinarskog doma Pešino vrilo počastili kavom. Na samom vrhu dočekalo nas je i dvadesetak planinara iz Sinja, koji su na Vrh Konj došli sa hrvatske strane. Naše planinarenje je završilo posjetom Livnu gdje smo se počastili ćevapima i pivom te siti i zadovoljni oko 17 sati krećemo prema kući. U povratku smo posjetili Bosansko Grahovo te smo svi ostali u šoku koliko je taj gradić i dalje porušen kao da je rat jučer završio.

I za kraj, možemo zaključiti da je ovo bio jedan predivan vikend proveden sa predivnim ljudima.

Do sljedećeg planinarskog druženja …………