babina gomilababina gomila

Napokon izlet mandarina ostvaren iako vremenska prognoza nije obećavala, krenusmo u neizvjesno.  Oko osam sati stižemo u Metković, jutarnja kava i što sada, nebo se otvorilo, kiša pada od planina ništa.

U trenutku sinu ideja idemo u Mostar, nažalost i tamo nas je dočekala kiša,zanemarujemo i odlazimo u obilazak grada, kava-ćevapi-kolači, čak i nevjerojatan doživljaj skoka lokalnog skakača sa Starog mosta u hladnu Neretvu po ovakvom vremenu.

Vrijeme je brzo proteklo u predvečerje smo stigli u Rogotin gdje su nas dočekali ljubazni domaćini. Smjestili su nas u predivnu kuću gdje smo se družili da kasnih večernjih sati.

babina gomila
Vrh Babina gomila

Slijedeće jutro ustajanje u 6.30 kiše nema, magla ali vrijeme da se krene, cilj je selo Desne i uspon na vrh Babina gomila, sunce probija pomalo kroz maglu, pri vrhu otvara se predivan pogled na dolinu Neretve (Metković, Opuzen,Ploče itd.) u daljini nadzire se poluotok Pelješac, a preko vrhovi otoka Mljeta, dio Korčule i Hvara.

Babina gomila je najviši vrh krševite planine Rujnice koja se ističe sjeverno od doline Neretve. Sam vrh je kamena glavica s geodetskim stupom.

Iako je visoka tek 735 metara, zahvaljujući povoljnom položaju vrh omogućava daleke vidike. (izvor HPS)

Na vrhu sunce nas neumoljivo grije, a oblake povremeno skoro dodirujemo, vrijeme je za povratak, mandarine nas čekaju.